fredag 29. april 2011

1. skoledag - Thats just so cute # 11

Mitt bidrag til Thats just so cute sin konkurranse # 11 den STORE dagen :o)

1. skoledag for Daniel :o)
Store sommerfugler i magen den dagen ja. "Gruglede" seg er ordet for denne dagen :o)

Jeg har brukt:

- brun bazzill
- mønsterpapir fra The Paper Loft
- chipboard fra Bazzill
- metallpynt fra Tim Holtz
- film strip ribbon fra Tim Holtz
- sommerfugler fra nett, mistet og dekket med diamond glaze
- tekstboks fra Moulin Rouge serien til Prima
- bokstaver fra MM (Stickers sprayet med adirondack)
- malt med cracle paint med punchinella som mask
- bling fra Prima

Takk for at du titter :o)



Detaljer:







7 kommentarer:

  1. Nydelig LO som dokumenterer noe viktig noe. Som alltid, flotte detaljer:)

    SvarSlett
  2. så herlig forventningsfull og spent gutt.
    LOen var super med sine duse farger og lag på lag.
    kult med den klamma og den ramma bak der.
    takk for ditt bidrag. klem pia

    SvarSlett
  3. Kjempeflott LO med et herligbilde og mange flotte detaljer.

    SvarSlett
  4. Fantastisk flot LO med et fint billede fra Daniels første skoledag. Han ser meget forventningsfuld og spændt ud. :0)
    Lækre farvetoner du har valgt og så mange fine detaljer.
    Smart at bruge punchinella til mask, det må jeg prøve en dag.
    Jeg er så glad for din hilsen på min blog, Tone! Tusind tak for det. Jeg ønsker dig og din familie en rigtig dejlig weekend.
    Store klem fra Charlotte

    SvarSlett
  5. Ahhh,denne er virkelig lekker Tone=) Utrolig flotte farger og detaljer.

    Takk for ditt bidrag=)

    SvarSlett
  6. Som alltid en herlig og detaljrik LO.:)
    Spennende med skolestart for små gutter. :)

    SvarSlett
  7. Ingen tvil om at dette mestrer du til hver minste detalj!!! Spenningen er til å ta å føle på og så herlig gjennomført :)
    Tusen takk for at du deltar hos oss.
    Klem Gunn-Elin

    SvarSlett